Verjaardag, verhuizing en sportgekte - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Bart Kloosterboer - WaarBenJij.nu Verjaardag, verhuizing en sportgekte - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Bart Kloosterboer - WaarBenJij.nu

Verjaardag, verhuizing en sportgekte

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

08 September 2009 | Verenigde Staten, Pittsburgh

26 Augustus – 8 September

De 31e was mijn verjaardag, bedankt allemaal voor jullie lieve en attente berichtjes! Het was niet een verjaardag zoals ik die in Nederland zou vieren, zo zonder familie en vrienden. Ik was gewoon tot 21.30u op de universiteit bezig met projecten ;) Maar ik heb afgelopen zaterdag wel een topavond gehad om het te vieren. We gingen met een aantal vrienden naar de Hoffbrau Haus; een supergroot gebeuren met een Duits ‘thema’! Lekker Wiener schnitzel gegeten en zelf gebrouwen bier gedronken, want jaaa: ik mag nu officieel drinken hier! Gister weer naar de Pittsburgh Pirates honkbal wedstrijd geweest, dit keer tegen de Chicago Cubs; 1 van de betere teams in Amerika. Een vriendin van ons had gevraagd of we meegingen, want zij komt uit Chicago. Helaas was de wedstrijd ietwat saai en gingen de Pirates zoals wel vaker ten onder… Toch wel weer leuk om even in het PNC Park te zijn! Verder ben ik nu bezig met het plannen van een trip naar Boston en misschien ga ik met diezelfde vriendin wel mee naar haar vorige universiteit. Dat is Vanderbilt University, een andere ‘New Ivy College’ (net als Carnegie Mellon), in Nashville, Tennessee. Daar is namelijk “Homecoming” en dat schijnt een heel groot gebeuren te zijn, dus misschien wel leuk om dat een keer mee te maken! En deze donderdag begint het NFL (American Football) seizoen hier, wat betekent dat de gekte om de Pittsburgh Steelers ook weer (nog meer) oplaait! Er is ook een groot gratis concert donderdag met o.a. de Black Eyed Peas, om maar even aan te geven hoe het hier allemaal beleefd wordt. Ik moet nog even kijken waar ik ga kijken, maar het zal vast een hele beleving zijn. Oh, trouwens, Arjan en ik zijn afgelopen woensdag verhuisd naar ‘Squirrel Hill’! We wonen nu in een erg mooi huis, vlak bij de universiteit. Ik hoop er foto’s van op mijn hyves te zetten! Hoop jullie hiermee weer een beetje bijgebracht te hebben!

xxx

Bart

  • 09 September 2009 - 09:12

    Tobit:

    Lees elke keer maar over verhuizen in je verhalen, wat ben je toch allemaal aan het doen daar joh hahaha. Klinkt leuk allemaal wat je daar doet.

    Groetjes

  • 09 September 2009 - 09:31

    Frank:

    Barteljorus!
    Lekker aan het genieten zie ik al;)
    Wanneer kan ik langskomen met al die 'vriendinnen' die je daar hebt;)
    x

  • 09 September 2009 - 11:41

    Maurits:

    Druk druk met leuke dingen doen, hoor ik alweer. "Homecoming" is top. Gaan die lui helemaal los!! En aangezien je nu "legaal" mag drinken kan dat nogwel is een geweldig feestje worden. Keep up the partying!!

  • 09 September 2009 - 16:04

    Laura:

    lieve bartje, wat een ontzettend leuke verhalen! Je moet frank niet te jaloers maken anders vliegt hij achter je aan;) Ben heel blij dat je het zo naar je zin heb en kijk uit naar je volgende mailtje:)
    (K)

  • 14 September 2009 - 19:21

    Robert:

    Eeij ouwe baas, al een beetje sorority chicks aan het regelen nu je single bent? Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pittsburgh

Studeren in Pittsburgh

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2010

Roadtrip en terugkomst

30 November 2009

Boston en Chicago

01 November 2009

NYC, bekende gezichten en Halloween!

26 September 2009

G20 en Balkenende Borrel!

15 September 2009

Partytime!
Bart

Actief sinds 26 Juli 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 11736

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2009 - 28 Januari 2010

Studeren in Pittsburgh

Landen bezocht: