Beetje ge-settled - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Bart Kloosterboer - WaarBenJij.nu Beetje ge-settled - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Bart Kloosterboer - WaarBenJij.nu

Beetje ge-settled

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Pittsburgh

5-9 Augustus
In de afgelopen dagen zijn Arjan en ik ingetrokken bij een vrouwtje, genaamd Dottie (foto’s komen nog). Arjan heeft de beneden verdieping gekregen en ik heb een kamertje boven. De luxe is beperkt, maar toch is het wel chill. Alle wasmiddelen en kookspullen enzo zijn aanwezig, we hoeven alleen maar zelf ons eten te halen en te bereiden. Op zondag ook een fiets kunnen bemachtigen, wat de mobiliteit erg ten goede komt. Anders moesten we 10 min. lopen naar de bus en daar dus even wachten totdat die kwam en dan 10 min. naar de universiteit, waar we vaak ook weer 5 min. moesten lopen om tot de bestemming te komen. Nu fietsen we zo weg :) Alleen is Pittsburgh erg heuvelig… Op de weg vanaf ons huis is dat chill, want dan hoef je bijna niet te trappen. De terugweg is wel pittig! Gelukkig hebben we goede fietsen (goede remmen en versnellingen zijn noodzaak) kunnen kopen voor relatief weinig geld. Vanuit dit huis gaan we verder kijken naar andere huizen, die misschien wat dichter bij CMU zijn of waar meer studenten in wonen ofzo. Morgen gaan we weer ergens langs, dus dat horen jullie nog. Dinsdag begint de introductie ook alweer. Dit zal waarschijnlijk vooral nog vrij zakelijk zijn en volgende week is meer met leuke dingen denk ik. Desalniettemin is het nu al een mooie gelegenheid om wat meer mensen te leren kennen!

  • 10 Augustus 2009 - 00:10

    Bart:

    Hallo mensen, ik had ook al een eerder verslag geplaatst, maar toen had ik nog geen mail rondgestuurd (want ik wist nog niet hoe dat moest ;)). Als je zin hebt mogen jullie die ook even lezen!

    xxx

    Bart

  • 10 Augustus 2009 - 06:41

    Ina:

    gezellig om weer even wat van je te lezen. Succes met de intro morgen.
    xx

  • 10 Augustus 2009 - 07:23

    Reinjet:

    Je afscheidsfeest was gezellig, hoorde ik van Maryte. Leuk dat we op deze manier op de hoogte blijven van je belevenissen. Goed dat je zo vlot een kamer hebt gevonden en dan nog wel in één huis met je studiemaatje! Ik hoorde van Ina dat de intro 2 weken duurt; mooie gelegenheid om veel mensen te leren kennen.
    Knuffel uit IJhorst XX

  • 10 Augustus 2009 - 08:04

    Tobit:

    Heey, mooi dat je al wat hebt gevonden om te wonen zo snel. Succes komende tijd met alles.

  • 10 Augustus 2009 - 08:39

    Floris:

    He koning, lekker verhaal! Ik ben zeer benieuwd naar Dottie. Was de vlucht nog een beetje te doen? Ik ga je spreken en veel plezier! Grt,
    Floris

  • 10 Augustus 2009 - 11:07

    Madelon:

    Nou Bart, zo te lezen houd jij het daar nog wel 171 dagen vol! ;) Leuk om te lezen!

    Enjoy the American life! xx

  • 12 Augustus 2009 - 12:51

    Opa En Oma:

    Wat leuk om je verhaal te lezen! Veel plezier, Opa en Oma.

  • 17 Augustus 2009 - 17:51

    Otilia:

    Ha Bart, je bent 'r al ff, maar wij zijn net terug van vakantie. 'k Wilde toch 'n b-tje van je avontuur lezen. Hoe oud moet ik me Dottie voorstellen? De naam laat allerlei voorstellingen naar boven komen! Hoop dat je veel plezier hebt daar en straks kom je, na al dat sporten, met natuurlijk een nog 'goddelijker'lijf terug (ahum, je weet wie 't schrijft!) Greetingzz ook van de rest!

  • 18 Augustus 2009 - 13:06

    Oma B.:

    Hallo Bart zoals je ziet lees ik je berichtjes ook. Het lijkt allemaal goed. Heel veel plezier en schrijf maar lekker veel.

  • 31 Augustus 2009 - 19:49

    Erik Kloosterboer:

    Ha die Bart,
    Leuk (of moet ik "chill"zeggen)om wat op de hoogte te kunnen blijven. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag/avond van!
    Groet,
    Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pittsburgh

Studeren in Pittsburgh

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2010

Roadtrip en terugkomst

30 November 2009

Boston en Chicago

01 November 2009

NYC, bekende gezichten en Halloween!

26 September 2009

G20 en Balkenende Borrel!

15 September 2009

Partytime!
Bart

Actief sinds 26 Juli 2009
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 11740

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2009 - 28 Januari 2010

Studeren in Pittsburgh

Landen bezocht: